15-08-2018 22:59
17-08-2018 07:11
Dzięki za sygnał - zgłosiłam to.
Masz rację, w analizie wydatków nie sortują się transakcje po wybraniu konkretnej kategorii.
Po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę - działa poprawnie.
24-08-2018 23:04
27-08-2018 09:34 | Edytowano: 27-08-2018 09:36
W weekend mieliśmy prace serwisowe, w trakcie których wyprowadziliśmy ten błąd.
Obecnie sortowanie działa poprawnie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024