15-08-2018 22:59
17-08-2018 07:11
Dzięki za sygnał - zgłosiłam to.
Masz rację, w analizie wydatków nie sortują się transakcje po wybraniu konkretnej kategorii.
Po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę - działa poprawnie.
24-08-2018 23:04
27-08-2018 09:34 | Edytowano: 27-08-2018 09:36
W weekend mieliśmy prace serwisowe, w trakcie których wyprowadziliśmy ten błąd.
Obecnie sortowanie działa poprawnie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |