15-08-2018 22:59
17-08-2018 07:11
Dzięki za sygnał - zgłosiłam to.
Masz rację, w analizie wydatków nie sortują się transakcje po wybraniu konkretnej kategorii.
Po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę - działa poprawnie.
24-08-2018 23:04
27-08-2018 09:34 | Edytowano: 27-08-2018 09:36
W weekend mieliśmy prace serwisowe, w trakcie których wyprowadziliśmy ten błąd.
Obecnie sortowanie działa poprawnie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |