24-08-2018 23:08
25-08-2018 21:34
@Konto usunięte proponuję abyś w Moim ING usunął telefon z listy urządzeń zaufanych (dane i ustawienia - aplikacja mobilna) następnie aplikację aktywował. Po tej czynności sprawdź ustawienia notyfikacji PUSH.
27-08-2018 12:40
27-08-2018 16:01
@Konto usunięte Napisz do nas wiadomość z Mojego ING lub przez czat po zalogowaniu do konta (na dole strony). Musimy sprawdzić te informację przez szyfrowany kanał kontaktu. Powołaj się na naszą rozmowę na forum.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |