05-12-2015 19:06
Witam, została wyłączona możliwość z korzystania z aplikacji Notowania Mobilne 3.
Aplikacja ING Makler Mobile nie jest dostępna na systemy Windows Mobile i BlackBerry.
Chyba nie taka powinna być kolejność. Kiedy mogę spodziewać się wsparcia dla systemu Windows Mobile?
Pozdrawiam, Piotr
07-12-2015
13:50
– ostatnio edytowany
07-12-2015
21:41
przez
PawełS
23 listopada pojawił się nowy system bankowy "MojeING" mający docelowo zastąpić obecną bankowość internetową. Aktualnie w "MojeING" nie można wejść do Modułu Makler, natomiast trwają prace nad nową wersją tego modułu dostosowaną do "MojeING". Nowy Moduł Makler będzie działać na każdym urządzeniu z każdym systemem operacyjnym. Prosimy o cierpliwość.
29-01-2016 16:20
29-01-2016 16:21
DZIENDOBRY HCE WYSLAC PRZELEW 2 ZL I 29 GROSZY
29-01-2016 16:52
@GRYWA234 przez Społeczność ING nie realizujemy przelewów. Masz pytanie - zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 69.
17-08-2018 08:30
20-08-2018 14:17
golum Udostępniamy dwie aplikacje mobilne do obsługi konta maklerskiego: ING Makler mobile oraz Moje ING mobile.
Zachęcam Cię do korzystania z Maklera przez aplikację Moje ING mobile. Aktualizujemy ją na bieżąco.
20-08-2018 15:09
W aplikacji Moje ING nigdzie nie widzę możliwości przejścia do działu Makler, jest tylko zakładka giełda. Tylko że tam jak chce wejść np w notowania do przenosi mnie do przeglądarki internetowej. A nie o takie rozwiązanie mi chodziło.
20-08-2018 15:15
golum Aby przejść do Maklera, kliknij po zalogowaniu w 3 poziome kreski w prawym górnym rogu.
Następnie wybierz pozycję: Osobiste. Zobaczysz listę, z której kliknij w pozycję: Makler.
Aplikacja przekieruje Cię do konta maklerskiego.
20-08-2018 15:37
Zgadza się, przenosi mnie do konta maklerskiego ale w przeglądarce internetowej a to w żaden sposób nie spełnia moich oczekiwań, po prostu zrobiliście w aplikacji do kona osobistego link do przeglądarki w której odpala się strona internetowa waszego banku od razu zalogowana do konta maklerskiego.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |