18-04-2017 14:29
Gdzie w nowej aplikacji mobilnej znajdę możliwość generowania czeku BLIK. Bardzo ta funkcja mi potrzebana zwłaszcza jak wysyłam dziecku kasę, kóre nie ma konta w banku i przelew na telefon BLIKIem nie wypełnia tej luki.
Dzięki
19-04-2017 14:17
Usługa czeków Blik niestety nie będzie wdrożona w platformie Moje ING.
14-06-2017 00:18
Witam serdecznie
Czy należy rozumieć, iż czeki blik faktycznie nie będą dostępne w nowej aplikacji?
15-06-2017 08:08
Potwierdzamy, czeki BLIK nie będą dostępne w nowej aplikacji.
19-05-2018 15:07 | Edytowano: 19-05-2018 15:08
BEZNADZIEJNA JEST TA NOWA APLIKACJA WIESZA SE IJEST DWA RAZY WOLNIEJSZA OD POPRZEDNIEJ KTORA BYLA PROSTSZA I BARDZIEJ INTUICYJNA napchaliscie do niej jakis nikomu niepotrzebnych tabelek i wykresow kto to sprawdza w ogole i po co to komu jak ktos jest ogarniey to chyba wie i widzi na koncie ile ma pieniedzy i na co je wydaje... Jednym slowem dzieki ze z***aliscie taka za***ista apke na rzecz nic nie wartego kombajnu do wszystkiego czyli do niczego zapoomnieliscie jeszcze o tym zeby umiescic w niej odtwarzacz muzyki i radio z reklamami waszego banku.... To moje subiektywne zdanie na ten temat ale podejrzewam ze wiele osob sie ze mna zgodzi ze poprzednia wersja byla milion razy lepsza od obecnej. W prostocie jet najwieksza sila moi drodzy developerzy powinniscie to wiedziec
20-05-2018 15:53
Przykro nam, że masz takie zdanie na temat Mojego ING. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasz system spełniał oczekiwania wszystkich klientów. Szanujemy Twoja opinię i przekazaliśmy ją do działu, który zajmuje się naszą aplikacją.
Jeśli masz jakikolwiek kłopot z działaniem aplikacji skontaktuj się z nami, postaramy się Ci pomóc.
20-05-2018 21:22
11-09-2018 12:14
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024