Odpowiedz

Problem z logowaniem

Po aktualizacji z 05 grudnia nie jestem w stanie się normalnie zalogować w aplikacji mobilnej.

Klikam zaloguj -> potwierdzam odciskiem palca -> potem kluczem u2f -> po czym dostaję biały ekran z komunikatem "Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie". I tak w kółko.

Próbowałem kilka razy usuwać dane aplikacji, odinstalowywać i ponownie instalować. Za każdym razem to samo. Co ciekawe przy aktywacji aplikacji następuje poprawne zalogowanie lecz przy kolejnych próbach już przestaje działać.

 

Co się dzieje, jakieś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
asdfman7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2023
Wiadomość 1 z 5 (1 446 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Warto by napisać jaki sprzęt i system.
Odpowiedz
0 Lajków
Ares
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
22-10-2023
Wiadomość 2 z 5 (1 424 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Redmi Note 8 Pro, Android 11 RP1A.200720.011

Odpowiedz
0 Lajków
asdfman7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2023
Wiadomość 3 z 5 (1 382 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Mam ten sam problem na Android 14, który zgłosiłem wczoraj na czacie i na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Nie mogę zalogować się do aplikacji z użyciem klucza, po usunięciu kluczy wszystko jest ok. Z kolei do bankowości w przeglądarce można się logować z użyciem klucza bez żadnego problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
m9
m9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-12-2023
Wiadomość 4 z 5 (1 358 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz klucza U2F.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
131
20
02-09-2021
Wiadomość 5 z 5 (1 267 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapytania kredytowe

Prosimy, zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści przyjmą odpowiednią dyspozycję i będziemy to wyjaśniać.

20-02-2024
Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

22/01/2024 złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny. Kilka dodatkowych dokumentów było wymaganych do dosłania. 08/02/2024 nastąpiła ostatnia aktualizacja statusu (w analizie). Jaki jest przybl...

20-02-2024
Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

22/02/2024 złożyłem wniosek o kredyt hipoteczny. Kilka dodatkowych dokumentów było wymaganych do dosłania. 08/03/2024 nastąpiła ostatnia aktualizacja statusu (w analizie). Jaki jest przybl...

20-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy