Odpowiedz

Problem z logowaniem

Po aktualizacji z 05 grudnia nie jestem w stanie się normalnie zalogować w aplikacji mobilnej.

Klikam zaloguj -> potwierdzam odciskiem palca -> potem kluczem u2f -> po czym dostaję biały ekran z komunikatem "Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie". I tak w kółko.

Próbowałem kilka razy usuwać dane aplikacji, odinstalowywać i ponownie instalować. Za każdym razem to samo. Co ciekawe przy aktywacji aplikacji następuje poprawne zalogowanie lecz przy kolejnych próbach już przestaje działać.

 

Co się dzieje, jakieś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
asdfman7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2023
Wiadomość 1 z 5 (3 030 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Warto by napisać jaki sprzęt i system.
Odpowiedz
0 Lajków
Ares
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
22-10-2023
Wiadomość 2 z 5 (3 008 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Redmi Note 8 Pro, Android 11 RP1A.200720.011

Odpowiedz
0 Lajków
asdfman7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2023
Wiadomość 3 z 5 (2 966 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Mam ten sam problem na Android 14, który zgłosiłem wczoraj na czacie i na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Nie mogę zalogować się do aplikacji z użyciem klucza, po usunięciu kluczy wszystko jest ok. Z kolei do bankowości w przeglądarce można się logować z użyciem klucza bez żadnego problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
m9
m9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-12-2023
Wiadomość 4 z 5 (2 942 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz klucza U2F.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 5 z 5 (2 851 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy