Odpowiedz

Problem z logowaniem

Po aktualizacji z 05 grudnia nie jestem w stanie się normalnie zalogować w aplikacji mobilnej.

Klikam zaloguj -> potwierdzam odciskiem palca -> potem kluczem u2f -> po czym dostaję biały ekran z komunikatem "Nie udało się pobrać danych, spróbuj ponownie". I tak w kółko.

Próbowałem kilka razy usuwać dane aplikacji, odinstalowywać i ponownie instalować. Za każdym razem to samo. Co ciekawe przy aktywacji aplikacji następuje poprawne zalogowanie lecz przy kolejnych próbach już przestaje działać.

 

Co się dzieje, jakieś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
asdfman7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2023
Wiadomość 1 z 5 (5 390 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Warto by napisać jaki sprzęt i system.
Odpowiedz
0 Lajków
Ares
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
22-10-2023
Wiadomość 2 z 5 (5 368 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Redmi Note 8 Pro, Android 11 RP1A.200720.011

Odpowiedz
0 Lajków
asdfman7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-12-2023
Wiadomość 3 z 5 (5 326 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem

Mam ten sam problem na Android 14, który zgłosiłem wczoraj na czacie i na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Nie mogę zalogować się do aplikacji z użyciem klucza, po usunięciu kluczy wszystko jest ok. Z kolei do bankowości w przeglądarce można się logować z użyciem klucza bez żadnego problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
m9
m9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-12-2023
Wiadomość 4 z 5 (5 302 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z logowaniem

Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz klucza U2F.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
175
25
02-09-2021
Wiadomość 5 z 5 (5 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Oferta pożyczki

Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.

15-11-2025
Re: Makler giełdowy

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.

15-11-2025
Wydłużenie okresu budowlanego

Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej

...

14-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy