23-02-2025 10:45
Po aktualizacji iPhone'a do wersji iOS 18.4 developer beta po pozytywnej próbie logowania pojawia się jedynie biały ekran bez żadnych elementów UI.
Problem występuje zarówno w aplikacji Moje ING jak i w przeglądarce (Safari, Chrome).
Próbowałem reinstalację aplikacji z ponowną aktywacją oraz restart telefonu jednak to nie pomaga.
Proszę o pomoc w tym temacie. Podejrzewam że może być to kwestia adaptacji wersji aplikacji do najnowszej wersji beta iOS.
23-02-2025 14:28
23-02-2025 14:34
23-02-2025 18:20
Nasza aplikacja mobilna nie działa na testowych wersjach iOS Beta 18.4. Zalecamy korzystanie z oficjalnej wersji systemu, aby zapewnić pełną funkcjonalność.
23-02-2025 20:09 | Edytowano: 23-02-2025 20:10
23-02-2025 21:53
Mam to samo a wersji developer używam od zawsze.Nigdy nie było takiego problemu.
po co te gadanie ze nie działa na wersji developer tylko na zwykłej
24-02-2025 09:58
24-02-2025 19:21
25-02-2025 05:05
25-02-2025 15:00
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |