23-02-2025 10:45
Po aktualizacji iPhone'a do wersji iOS 18.4 developer beta po pozytywnej próbie logowania pojawia się jedynie biały ekran bez żadnych elementów UI.
Problem występuje zarówno w aplikacji Moje ING jak i w przeglądarce (Safari, Chrome).
Próbowałem reinstalację aplikacji z ponowną aktywacją oraz restart telefonu jednak to nie pomaga.
Proszę o pomoc w tym temacie. Podejrzewam że może być to kwestia adaptacji wersji aplikacji do najnowszej wersji beta iOS.
23-02-2025 14:28
23-02-2025 14:34
23-02-2025 18:20
Nasza aplikacja mobilna nie działa na testowych wersjach iOS Beta 18.4. Zalecamy korzystanie z oficjalnej wersji systemu, aby zapewnić pełną funkcjonalność.
23-02-2025 20:09 | Edytowano: 23-02-2025 20:10
23-02-2025 21:53
Mam to samo a wersji developer używam od zawsze.Nigdy nie było takiego problemu.
po co te gadanie ze nie działa na wersji developer tylko na zwykłej
24-02-2025 09:58
24-02-2025 19:21
25-02-2025 05:05
25-02-2025 15:00
1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.
2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko
... 18-03-2025Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz
... 18-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |