03-03-2025 13:34
Potwierdzam również że od dzisiaj aplikacja zaczęła znów działać. Temat do zamknięcia.
03-03-2025 16:14
Witam
W aplikacji na telefonie u góry ekranu proszę nacisnąć "i", następnie u dołu nacisnąć "switch to english" zalogować się i wszystko działa. Można powtórzyć operację przełączając na język polski i aplikacja działa prawidłowo.
27-03-2025 03:04
27-03-2025 19:59
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
U nas podpisanie umowy trwało ponad 2 h.
Oprócz ponownego omówienia umowy dochodzi jeszcze kwestia ubezpieczeń,
podpisywania dokumentów, sprawdzenia czy spełniono wszystkie dodatkowe warunki umowy.
Późni
... 23-04-2025Witam serdecznie,
Otrzymałem pozytywną decyzję kredytową na kredyt hipoteczny, wszystkie sprawy do tego momentu załatwiłem online. Jestem już po spotkaniu online ze specjalistą gdzie omówiliśmy projek
... 23-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |