03-03-2025 13:34
Potwierdzam również że od dzisiaj aplikacja zaczęła znów działać. Temat do zamknięcia.
03-03-2025 16:14
Witam
W aplikacji na telefonie u góry ekranu proszę nacisnąć "i", następnie u dołu nacisnąć "switch to english" zalogować się i wszystko działa. Można powtórzyć operację przełączając na język polski i aplikacja działa prawidłowo.
27-03-2025 03:04
27-03-2025 19:59
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
04-06-2025 12:59
Jesteście grubymi żartownisiami.
iOS 18.5 wyszedł i apka znowu biała
05-06-2025 13:28
Tutaj nie mogę dokładnie sprawdzić kłopotu z działaniem aplikacji. Proszę, napisz czy próbowałeś usunąć i na nowo pobrać naszą aplikację?
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |