28-02-2025 23:21
01-03-2025 08:40
02-03-2025 01:04 | Edytowano: 02-03-2025 01:07
02-03-2025 11:02
Ty jakiś podstawiony agent? nic się nie dzieje z appka...
02-03-2025 12:06
02-03-2025 15:50
Sorki w sensie że bank nic nie robi a nie działa
03-03-2025 00:53
03-03-2025 05:40
03-03-2025 08:23
03-03-2025 09:00
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |