Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Trochę godzi to w renomę Banku… w szczególności że poprzednie wersje beta nie miały takiego problemu… oczekiwałbym od Banku stosownej reakcji i awaryjnej aktualizaji. Ogarniecie ten temat? Aplikacja w tym momencie jest bezużyteczna.
acidg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
7
28-01-2025
Wiadomość 11 z 41 (3 326 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Tak jak piszą inni, aplikacja bankowa jest kompletnie bezużyteczna - na developer beta, jak i na public beta. To nie pierwsza, ani druga, ani nawet dziesiąta beta, której używam, a taki problem z Moje ING występuje pierwszy raz.
Zastanawia mnie tylko której strony jest to problem i czy może zostanie rozwiązany z 18.4 beta 2. Jeśli nie, to miejmy nadzieję, że ING coś z tym zrobi, bo akurat ta wersja wprowadza Apple Intelligence w Europie, przez co bardzo dużo ludzi ją zainstalowało.
Czekamy na reakcję.
o_bubus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
6
25-02-2025
Wiadomość 12 z 41 (3 295 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Niestety powrót do poprzedniej stabilnej wersji iOS jest dosyć karkołomny i niesie za sobą ryzyko utraty danych z telefonu.
Do tej pory nie znalazłem działającego workaroundu aby dostać się do bankowości mobilnej aby móc skontrolować stan konta z poziomu telefonu.

Czy mogą Państwo podać:
a) działającą opcję na zalogowanie się do bankowości mobilnej z poziomu telefonu na iOS 18.4 (niekoniecznie z poziomu aplikacji Moje ING)

b) datę kiedy problem z logowaniem zostanie rozwiązany

?

 

Pozdrawiam

Danny5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
22
23-02-2025
Wiadomość 13 z 41 (2 922 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Taki nowoczesny i bogaty bank taka wtopa? Na infolinii teksty typu zainstaluj Pan sobie 18.3... Santander, MBank, Alior i Pekao działają na 18.4 beta. Sprawdzone.

Ktoś tu nie nadąża chyba...
sawus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
26-02-2025
Wiadomość 14 z 41 (2 823 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

[ Edytowane ]

A który ma fajną aplikacje, bo chyba czas na zmiany, do tego trzeba takich rzeczy; to motywuje tak jak, wpadki androida na przejście na ios Emotikon: Szczęśliwy

Martin670
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
6
26-02-2025
Wiadomość 15 z 41 (2 790 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Ja osobiście polecam mBank, apka naprawdę działa idealnie. zarówno Android oraz iOS.

 

ps. i nie pracuje w żadnym bankuEmotikon: Mrugający

sawus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
26-02-2025
Wiadomość 16 z 41 (2 665 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

chyba faktycznie pora zmienić bank skoro aktualizacja aplikacji to dla banku zbyt duży problem.. 

damwoj3019
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
4
27-02-2025
Wiadomość 17 z 41 (2 509 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

niech ktoś się tym zajmie bo nie da się obsługiwać banku bez komputera

kvcper777x
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
27-02-2025
Wiadomość 18 z 41 (2 100 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Czy coś wiadomo ?? Ktoś się tym zajął??
UrszLidKru
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
27-02-2025
Wiadomość 19 z 41 (1 897 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Niestety jestem kolejną osobą z problemem. Aplikacja po zalogowaniu wyświetla pusty ekran.

Spróbowałem się zalogować na telefonie z iOS 18.4 (dev beta) przez przeglądarkę Safari i tutaj również jest pusta strona z tym, że nawet jeszcze przed etapem wpisania loginu.

Niestety ale MacOS 15.4 (dev beta) i przeglądarka Safari jest również objęta tym problemem (dokładnie takie samo zachowanie jak na telefonie). Tutaj o tyle sprawa jest prostsza, że można użyć innej przeglądarki np. Chrome i serwis funkcjonuje już poprawnie.

Po przejrzeniu listy zmian w obu w/w systemach wraz z jeszcze wcześniej ogłaszanymi zmianami śmiem wątpić, że to błąd wersji testowej. Po prostu producent aplikacji (w tym wypadku ING) nie dostosował odpowiednio wcześniej swoich usług aby były kompatybilne.

Jeszcze bardziej zdumiewa mnie podejście do problemu przez ING gdzie wszystkim klientom zaleca się powrót do oficjalnej wersji systemów a przecież za niedługo wprowadzone zmiany z wersji testowej trafią do oficjalnej aktualizacji i co wtedy? Bank zacznie rekomendować wyłączenie aktualizacji? Albo może wymianę telefonu na android?
marcinmajsc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
8
27-02-2025
Wiadomość 20 z 41 (1 889 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Przykro nam, natomiast w tej sytuacji nie będziesz mógł złożyć u nas wniosku kredytowego. Wymagamy, aby taki wpływ bezpośrednio od pracodawcy był skierowany do naszego banku lub do innego banku w Pols...

19-03-2025
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy