25-02-2025 22:15
25-02-2025 23:24
26-02-2025 15:19
Niestety powrót do poprzedniej stabilnej wersji iOS jest dosyć karkołomny i niesie za sobą ryzyko utraty danych z telefonu.
Do tej pory nie znalazłem działającego workaroundu aby dostać się do bankowości mobilnej aby móc skontrolować stan konta z poziomu telefonu.
Czy mogą Państwo podać:
a) działającą opcję na zalogowanie się do bankowości mobilnej z poziomu telefonu na iOS 18.4 (niekoniecznie z poziomu aplikacji Moje ING)
b) datę kiedy problem z logowaniem zostanie rozwiązany
?
Pozdrawiam
26-02-2025 17:40
26-02-2025 18:02 | Edytowano: 26-02-2025 18:06
A który ma fajną aplikacje, bo chyba czas na zmiany, do tego trzeba takich rzeczy; to motywuje tak jak, wpadki androida na przejście na ios
26-02-2025 20:14
Ja osobiście polecam mBank, apka naprawdę działa idealnie. zarówno Android oraz iOS.
ps. i nie pracuje w żadnym banku
27-02-2025 00:03
chyba faktycznie pora zmienić bank skoro aktualizacja aplikacji to dla banku zbyt duży problem..
27-02-2025 14:46
niech ktoś się tym zajmie bo nie da się obsługiwać banku bez komputera
27-02-2025 18:10
27-02-2025 18:16
To być tam wymusza ciemny system, niektóre aplikacje tak się przestawiają. ING niestety nie chce. Nie szperałem w ustawieniach. Za to widziałem, że mbnak giełda ma możliwość zmiany motywu. W niej ładn
... 21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |