Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Może to Wam coś pomoże: https://support.apple.com/pl-pl/108763 Emotikon: Szczęśliwy powodzenia i cierpliwości życzę Emotikon: Szczęśliwy
acidg
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
7
28-01-2025
Wiadomość 31 z 44 (3 023 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

U mnie ten sam problem na obu iphone 11PM i na 13PM a jako ciekawostka to na 13PM mam holenderską kartę sim i holenderską wersję banku ING i wszystko działa w apce holenderskiej tylko na polskiej wersji na iphonie 11 nie działa. Ale juz na tej 13 jesli chcę wejsc przez safari na ing.pl to zaraz wywala białą stronę tak samo jak na iphonie 11 z polską apką ING. Obydwa telefony mają IOS 18.4 beta. Pozostało bankowanie przez komputer. Tragedia
Remco2025
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
24-02-2025
Wiadomość 32 z 44 (2 951 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

[ Edytowane ]
Akurat w tej chwili (noc z soboty na niedzielę) trwają prace modernizacyjne a tym samym funkcjonalność aplikacji ING jest ograniczona do niezbędnego minimum ale o dziwo da się zalogować bez najmniejszych problemów i nawet wykonać przelew.
marcinmajsc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
8
27-02-2025
Wiadomość 33 z 44 (2 632 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Ty jakiś podstawiony agent? nic się nie dzieje z appka...

Martin670
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
6
26-02-2025
Wiadomość 34 z 44 (2 487 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Patrząc na ilość zgłoszeń to jednak się dzieje, a bank jest zbyt nieudolny żeby ten błąd naprawić
Kelpy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
8
24-02-2025
Wiadomość 35 z 44 (2 458 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Sorki w sensie że bank nic nie robi a nie działa

Martin670
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
6
26-02-2025
Wiadomość 36 z 44 (2 333 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

No to niezłe jaja! Dobrze, że nie zamykałem całkowicie konta w innym banku, aktualnie ING jak dla mnie jest do odstrzału, daję Wam czas do wtorku do 4 marca, jeśli nie będę miał możliwości korzystania z bankowości to moje przekierowanie wynagrodzenia jeszcze tego samego dnia zostanie złożone u pracodawcy, a co za tym idzie zamknięcie rachunku w ING to będzie kwestia czasu.
Odpowiedz
0 Lajków
2nec
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-03-2025
Wiadomość 37 z 44 (2 044 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Aplikacja w końcu działa normalnie od 3.04 na razie wszystko wygląda oki
Slawek02128
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
12
25-02-2025
Wiadomość 38 z 44 (1 988 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Działa😳dziękuję wszystkim za pomoc , pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
UrszLidKru
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
27-02-2025
Wiadomość 39 z 44 (767 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Potwierdzam działanie aplikacji na Public Beta 18.4, na 03.03.2025. 9:00.
Dobrze, że nawet szybko udało się rozwiązać problem i jako klienci, liczymy na jego brak powrotu.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
o_bubus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
6
25-02-2025
Wiadomość 40 z 44 (1 929 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy