23-02-2025 10:45
Po aktualizacji iPhone'a do wersji iOS 18.4 developer beta po pozytywnej próbie logowania pojawia się jedynie biały ekran bez żadnych elementów UI.
Problem występuje zarówno w aplikacji Moje ING jak i w przeglądarce (Safari, Chrome).
Próbowałem reinstalację aplikacji z ponowną aktywacją oraz restart telefonu jednak to nie pomaga.
Proszę o pomoc w tym temacie. Podejrzewam że może być to kwestia adaptacji wersji aplikacji do najnowszej wersji beta iOS.
23-02-2025 14:28
23-02-2025 14:34
23-02-2025 18:20
Nasza aplikacja mobilna nie działa na testowych wersjach iOS Beta 18.4. Zalecamy korzystanie z oficjalnej wersji systemu, aby zapewnić pełną funkcjonalność.
23-02-2025 20:09 | Edytowano: 23-02-2025 20:10
23-02-2025 21:53
Mam to samo a wersji developer używam od zawsze.Nigdy nie było takiego problemu.
po co te gadanie ze nie działa na wersji developer tylko na zwykłej
24-02-2025 09:58
24-02-2025 19:21
25-02-2025 05:05
25-02-2025 15:00
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |