Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Po aktualizacji iPhone'a do wersji iOS 18.4 developer beta po pozytywnej próbie logowania pojawia się jedynie biały ekran bez żadnych elementów UI.

Problem występuje zarówno w aplikacji Moje ING jak i w przeglądarce (Safari, Chrome).

Próbowałem reinstalację aplikacji z ponowną aktywacją oraz restart telefonu jednak to nie pomaga.

Proszę o pomoc w tym temacie. Podejrzewam że może być to kwestia adaptacji wersji aplikacji do najnowszej wersji beta iOS.

 

Danny5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
22
23-02-2025
Wiadomość 1 z 46 (17 534 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

U mnie identyczny problem po aktualizacji systemu.
NoJaHa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
17
23-02-2025
Wiadomość 2 z 46 (17 495 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Pisałem na chat ing moje i mi pani powiedziała że mają to na uwadze i że zalecają ustawienie iOS oficjalnego a nie bety bo niby ten program nie działa z wersjami beta tylko oficjalnymi. Ale mam tam dopiero pierwszy raz ja wy 🙆‍♂️
Rocki87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
6
23-02-2025
Wiadomość 3 z 46 (17 485 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Nasza aplikacja mobilna nie działa na testowych wersjach iOS Beta 18.4. Zalecamy korzystanie z oficjalnej wersji systemu, aby zapewnić pełną funkcjonalność.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1126
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 46 (17 421 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

[ Edytowane ]
Strona internetowa także nie działa, a w tym przypadku wersja systemu nie powinna mieć znaczenia. Do tej pory nie było żadnych problemów z wersjami beta.
NoJaHa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
17
23-02-2025
Wiadomość 5 z 46 (17 386 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam to samo a wersji developer używam od zawsze.Nigdy nie było takiego problemu.
po co te gadanie ze nie działa na wersji developer  tylko na zwykłej

Pietiabo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
6
23-02-2025
Wiadomość 6 z 46 (17 327 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

To trochę dziwne że aplikacja "moje ing" i strona ing nie działa po aktualuzacji ios do 18.4 a aplikacja "ing business" działa. Czyli klienci indywidualni nie mogą koży***ć ale biznesowi już tak...
Pinu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
5
24-02-2025
Wiadomość 7 z 46 (17 137 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Następne oficjalne wydanie iOS będzie około kwietnia. Czy mogli by Państwo coś z tym zrobić. Żeby użytkownicy nie musieli czekać 2 miesięcy na to aby użyć aplikacji bankowej która dla niektórych jest podstawą funkcjonowania
Kelpy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
8
24-02-2025
Wiadomość 8 z 46 (16 703 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

U mnie ten sam problem. Ciekawe kiedy bank go rozwiąże. Czeka szukać innego banku Emotikon: Szczęśliwy
Slawek02128
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
12
25-02-2025
Wiadomość 9 z 46 (16 435 wyświetleń)

Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

CY wogole ING ma zamiar sie tym zająć?
Slawek02128
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
12
25-02-2025
Wiadomość 10 z 46 (15 985 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet

...

16-07-2025
Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dzień dobry,

Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier

...

16-07-2025
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy