Odpowiedz
Highlighted

Problem z aplikacja mobilną

Witam. Mam problem z aplikacją mobilną.

Wcześniej ten problem nie występował. Pojawił się z 2-3 tygodnie temu przy okazji jakiejś aktualizacji.

Logowałem sie do aplikacji przy pomocy PIN.

Obecnie nie mogę tego niestety zrobić. Ponieważ nie wyświetla mi się okienka do wpisania PIN-u

Jedyne co mogę zrobić, kliknąć "Nie Pamiętam PIN-u" i ustawiając go na nowo się zalogować.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
nidhog
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
13-08-2020
Wiadomość 1 z 2 (473 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z aplikacja mobilną

Przeinstalowaliśmy aplikację mobilną na kilku różnych telefonach i nie potrafimy odtworzyć tego błędu. Za każdym razem widzimy 4 puste pola do wpisania kodu PIN. W tej sytuacji zrób zrzut ekranu aplikacji i prześlij nam go przez wiadomość w pełnej wersji bankowości internetowej. Wystarczy, że po zalogowaniu naciśniesz na swoje imię i nazwisko > Wiadomości > Napisz do nas > Wyślij wiadomość. Tam wybierając ikonę agrafki, możesz dodać załączniki. W wiadomości napisz również swój model telefonu i wersję systemu operacyjnego. Dzięki temu nasi koledzy i koleżanki z działu IT sprawdzą, co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
549
166
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (382 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: wniosek o kredyt hipoteczny wydłużenie okresu kredytowania

Wszystko można zmienić. Czasem to wymaga oczywiście na nowo przeliczenia zdolności a co za tym idzie nowego wniosku. Warto jednak przeliczyć sprawę i na spokojnie podjąć decyzję. No i pamiętaj: ING ma...

18-09-2020
Re: Kredyt hipoteczny

Dodatki mogą podwyższyć zdolność w szczególności jeżeli mają charakter cykliczny lub jeżeli regulamin zakładu pracy reguluje sposób ich wypłaty. Miałam taką sytuację że właśnie ING początkowo nie zgod

...

18-09-2020
Re.: Uzn odsetki skapitalizowane

U mnie to samo. Bardzo nieładnie ze strony banku. Obciążenie na rachunku nie wiadomo za co. To chyba nie problem klienta że odsetki zostały źle obliczone.

18-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy