Odpowiedz

Problem z aplikacją na nowym telefonie

Podczas próby uruchomients aplikacji na nowym telefonie, po wpisaniu loginu, peselu, kodu, pojawią się komunikat:
"Brak uprawnień do wykonania operacji"

Na starym telefonie aplikacja wciąż działa.
Jak wykonać poprawne parowanie aplikacji z telefonem? Już trzy razy ją odinstalowywałam i instalowałam ponownie.
Odpowiedz
0 Lajków
Justyna86S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (10 161 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją na nowym telefonie

Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia informacji po naszej stronie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (10 118 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię

...

23-12-2024
Limit zadłużenia

Dzien dobry. Proszę o poradę. Na swoim koncie bankowym mam limit zadłużenia na 10 000 zł. Obecnie mam umowę na czas określony, wiem limit powinnam zamknac 2 marca 2025. Niestety do tego czasu nie uda ...

23-12-2024
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy