10-07-2022 16:54
11-07-2022 17:12
Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia informacji po naszej stronie.
Ja złożyłam reklamację w tym temacie. Minęło 30 dni i bank skorzystał z prawa do przedłużenia rozpatrywania reklamacji do 60 dni. Czy ktoś może się wypowiedzieć czy miał podobną sytuację?
07-02-2023Odsetki naliczone w promocji OKO Bonus dopisujemy do konta maksymalnie do 5 dni od zakończenia umowy.
07-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |