Odpowiedz

Problem z aplikacją na nowym telefonie

Podczas próby uruchomients aplikacji na nowym telefonie, po wpisaniu loginu, peselu, kodu, pojawią się komunikat:
"Brak uprawnień do wykonania operacji"

Na starym telefonie aplikacja wciąż działa.
Jak wykonać poprawne parowanie aplikacji z telefonem? Już trzy razy ją odinstalowywałam i instalowałam ponownie.
Odpowiedz
0 Lajków
Justyna86S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 356 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją na nowym telefonie

Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia informacji po naszej stronie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
203
40
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 313 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Drenaż baterii w Androidzie 13 - telefony Google Pixel

Nadal nic? Pożera baterie niesamowicie. Galaxy s22, użyłem chyba tylko do płatności blik.

08-02-2023
Re: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Ja złożyłam reklamację w tym temacie. Minęło 30 dni i bank skorzystał z prawa do przedłużenia rozpatrywania reklamacji do 60 dni. Czy ktoś może się wypowiedzieć czy miał podobną sytuację?

07-02-2023
Re: Termin dopisania odsetek na OKO Bonus

Odsetki naliczone w promocji OKO Bonus dopisujemy do konta maksymalnie do 5 dni od zakończenia umowy.

07-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy