Odpowiedz

Problem z aplikacją na nowym telefonie

Podczas próby uruchomients aplikacji na nowym telefonie, po wpisaniu loginu, peselu, kodu, pojawią się komunikat:
"Brak uprawnień do wykonania operacji"

Na starym telefonie aplikacja wciąż działa.
Jak wykonać poprawne parowanie aplikacji z telefonem? Już trzy razy ją odinstalowywałam i instalowałam ponownie.
Odpowiedz
0 Lajków
Justyna86S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (662 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją na nowym telefonie

Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia informacji po naszej stronie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
177
36
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (619 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto Mobi

Czy jeśli posiadałam kartę Mobi 13-18, to po ukończeniu 18 lat, muszę jechać do banku i wymienić ją na 18-26, czy mogę to zrobić przez aplikację mobilną, np. zamawiając kartę?

04-10-2022
Re: Kredyt hipoteczny a inne pożyczki

Tak, mając kredyt hipoteczny możesz starać się także o pożyczkę gotówkową. Jeśli chodzi o kwotę pożyczki, to niestety nie będziemy w stanie tego wskazać tutaj. Wpływ na kwotę będzie miała m.in. zdolno

...

04-10-2022
Re.: Gwarantowany kredyt mieszkaniowy - mieszkanie bez wkładu własnego

Dzień dobry, Czy na chwilę obecną jest możliwość badania zdolności kredytowej na zakup mieszkania przy uwzględnieniu programu Mieszkanie bez wkładu własnego?

04-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy