13-05-2022 12:21
Witam,
Dopiero założyłam konto w ING. Mogę zalogować się bez problemu na stronie www. Nie działa za to apka na komórkę.
Po ściągnięciu apki i jej otwarciu bez problemu przechodzę przez podanie nicka oraz pesel. Potem dostaję sms z kodem. Potem dzwoni do mnie bank z kolejnym kodem. Po wpisaniu go, apka długo pracuje i ostatecznie wychodzi ekran błędu.
Kilkukrotnie restartowałam komórkę (system Android 11) oraz odinstalowywałam i instalowałam ponownie apkę. Ciągle wyskakuje ten sam błąd. Co robić?
14-05-2022 12:42
Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego.
16-07-2022 18:37
17-07-2022 14:48
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Niestety, tutaj nie jestem w stanie sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. Nie mogę też odnieść się do przebiegu rozmowy ze specjalistą. W tej sytuacji proszę, skontaktuj się z nami ponownie. Możesz to zrobić również na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię