Odpowiedz

Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Witam,

 

Dopiero założyłam konto w ING. Mogę zalogować się bez problemu na stronie www. Nie działa za to apka na komórkę.

 

Po ściągnięciu apki i jej otwarciu bez problemu przechodzę przez podanie nicka oraz pesel. Potem dostaję sms z kodem. Potem dzwoni do mnie bank z kolejnym kodem. Po wpisaniu go, apka długo pracuje i ostatecznie wychodzi ekran błędu.

 

Kilkukrotnie restartowałam komórkę (system Android 11) oraz odinstalowywałam i instalowałam ponownie apkę. Ciągle wyskakuje ten sam błąd. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Sheutsu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (221 wyświetleń)

Re: Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
426
99
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (172 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dopłata a zmiana wysokości raty / wakacje kredytowe

Wystarczy, że zgłosisz taką sytuację - telefonicznie (32 357 00 76) lub w naszej placówce bankowej. Następnie od razu możemy przyjąć od Ciebie nowy wniosek - podczas tego samego kontaktu.  Nie potrzeb

...

20-05-2022
Re: Problem z logowaniem

Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten K

...

19-05-2022
Re.: Kontrakt terminowy

Dziękuję bardzo za informacje.

19-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy