13-05-2022 12:21
Witam,
Dopiero założyłam konto w ING. Mogę zalogować się bez problemu na stronie www. Nie działa za to apka na komórkę.
Po ściągnięciu apki i jej otwarciu bez problemu przechodzę przez podanie nicka oraz pesel. Potem dostaję sms z kodem. Potem dzwoni do mnie bank z kolejnym kodem. Po wpisaniu go, apka długo pracuje i ostatecznie wychodzi ekran błędu.
Kilkukrotnie restartowałam komórkę (system Android 11) oraz odinstalowywałam i instalowałam ponownie apkę. Ciągle wyskakuje ten sam błąd. Co robić?
14-05-2022 12:42
Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty
Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego.
16-07-2022 18:37
17-07-2022 14:48
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Niestety, tutaj nie jestem w stanie sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. Nie mogę też odnieść się do przebiegu rozmowy ze specjalistą. W tej sytuacji proszę, skontaktuj się z nami ponownie. Możesz to zrobić również na czacie w Moim ING (skorzystaj z wersji przeglądarkowej). Specjaliści są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-24:00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |