Odpowiedz

Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Witam,

 

Dopiero założyłam konto w ING. Mogę zalogować się bez problemu na stronie www. Nie działa za to apka na komórkę.

 

Po ściągnięciu apki i jej otwarciu bez problemu przechodzę przez podanie nicka oraz pesel. Potem dostaję sms z kodem. Potem dzwoni do mnie bank z kolejnym kodem. Po wpisaniu go, apka długo pracuje i ostatecznie wychodzi ekran błędu.

 

Kilkukrotnie restartowałam komórkę (system Android 11) oraz odinstalowywałam i instalowałam ponownie apkę. Ciągle wyskakuje ten sam błąd. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Sheutsu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (717 wyświetleń)

Re: Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
434
102
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (668 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: nadpłata kredytu

Dzień dobry, 

 

Czy to oznacza, że można nadpłacać kredyt przed uruchomieniem wszystkich transz kredytu, a nadpłata kredytu nie zablokuje możliwości wypłaty kolejnej transzy? 

Czy może Pan wskazać gdzie

...

30-06-2022
Cofnięcie transz i umorzenie osetek

Cześć!

Podpisaliśmy z żoną 4.10.2021 r. umowę deweloperską na dom. W związku z informacjami odnośnie harmonogramu prac na budowie na dzień tamtejszy powinien być zakończony etap 2 budowy (30.09.2021 r.
...

30-06-2022
Re: Płatności za granicą - jak najtaniej w ING??

Zapisaliśmy Twoją uwagę w tej sprawie Emotikon: Szczęśliwy

 

To zapiszcie jeszcze, że karty debetowe do kont walutowych w USD oraz GBP, też by się przydały Emotikon: Mrugający

 

Dziękuje za wyczerpujące wiadomości. Mam nadzieję, że to również

...

30-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy