13-05-2022 12:21
Witam,
Dopiero założyłam konto w ING. Mogę zalogować się bez problemu na stronie www. Nie działa za to apka na komórkę.
Po ściągnięciu apki i jej otwarciu bez problemu przechodzę przez podanie nicka oraz pesel. Potem dostaję sms z kodem. Potem dzwoni do mnie bank z kolejnym kodem. Po wpisaniu go, apka długo pracuje i ostatecznie wychodzi ekran błędu.
Kilkukrotnie restartowałam komórkę (system Android 11) oraz odinstalowywałam i instalowałam ponownie apkę. Ciągle wyskakuje ten sam błąd. Co robić?
14-05-2022 12:42
Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego.
Chcielibyśmy rozwiać Pani wątpliwości, jednak nie posiadamy wiedzy jak taka blokada mogłaby zostać włączona. Oczywiście nie jest to możliwe w przypadku aplikacji banku. Być może będzie jakaś opcja blo
... 25-06-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |