Odpowiedz

Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Witam,

 

Dopiero założyłam konto w ING. Mogę zalogować się bez problemu na stronie www. Nie działa za to apka na komórkę.

 

Po ściągnięciu apki i jej otwarciu bez problemu przechodzę przez podanie nicka oraz pesel. Potem dostaję sms z kodem. Potem dzwoni do mnie bank z kolejnym kodem. Po wpisaniu go, apka długo pracuje i ostatecznie wychodzi ekran błędu.

 

Kilkukrotnie restartowałam komórkę (system Android 11) oraz odinstalowywałam i instalowałam ponownie apkę. Ciągle wyskakuje ten sam błąd. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
Sheutsu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (674 wyświetleń)

Re: Błąd aktywacji aplikacji na komórce

Cieszymy się, że skorzystałaś z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy Prosimy spróbuj jeszcze aktywować aplikację na połączeniu z internetem przez WiFi.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Zgłosimy sprawę do serwisu technicznego. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
434
102
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (625 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Chcielibyśmy rozwiać Pani wątpliwości, jednak nie posiadamy wiedzy jak taka blokada mogłaby zostać włączona. Oczywiście nie jest to możliwe w przypadku aplikacji banku. Być może będzie jakaś opcja blo

...

25-06-2022
Pożyczka hipoteczna a wakacje kredytowe

Czy pożyczki hipoteczne podlegają wakajom kredytowym 2022 ustanowionych przez rząd?

25-06-2022
Re.: Orlen w portfelu

Witam, czy coś się zmieniło w przedmiotowej kwestii, czy jest bramę pod uwagę uczestnictwo w programie moje akcje PZU? Naprawdę wielka szkoda że ING nie uczestniczy w tych programach...

25-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy