30-04-2020 15:01
@MariolaNovakova Aplikacja mobilna ING Business – nie ma takich powiadomień.
W pełnej wersji systemu ING Business – można ustawić takie powiadomienia.
19-02-2021 13:47
25-10-2022 22:25
Witam,
mam dwa konta (PLN + EUR).
Czy mogę dostawać powiadomienia SMS przy wpłatach na te konta ?
PS. Czy jest BLIK na konto biznesowe ?
26-10-2022 20:42
Nie, nie ma możliwości otrzymywania SMS'ów przy wpłatach na to konto. Możesz otrzymywać powiadomienia PUSH z aplikacji Moje ING. By włączyć powiadomienia wystarczy wejść w aplikację-> Ustawienia-> Aplikacja-> Powiadomienia PUSH, a tam zaznaczyć konta z których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli pytasz o konto firmowe dla JDG, to tak - BLIK jest dostępny.
28-10-2022 11:55
Dziękuje za odpowiedź.
Czyli jak mam konto osobiste + konto biznesowe to muszę mieć dwie aplikacje ING w telefonie aby otrzymywać powiadomienia typu Push?
Zastanawiam się na ile to jest bezpieczne instalowanie aplikacji Banku w telefonie z androidem i aktywne korzystanie.
Czy jest inne rozwiązanie na jakiś powiadomienia o wpływach na konto?
Co do BLIK, mam spółkę zoo, czy tutaj jest możliwość płacenia BLIKiem ?
31-10-2022 09:00
Jeśli posiadasz konto dla spółki, jest ono obsługiwane przez usługę ING Business.
Na telefonie z systemem Android możesz pobrać naszą aplikację w sklepie Play.
Usługa posiada zabezpieczenia, które chronią przed atakami. Zapewnia też kontrolę nad dostępnem do danych.
Dla kont firmowych obsługiwanych przez aplikację ING Business nie mamy opcji powiadomień push. Możesz ustawić płatne powiadomienia SMS o wpływach na rachunek.
Koszt takiego SMS to 0,25 PLN.
Spółki mogą korzystać z usługi BLIK. O tej usłudze i możliwościach dla spółek piszemy na naszej stronie.
17-04-2023 21:18
Jak włączyć to powiadomienie dla spółki?
To musi być dla każdego numeru konta z osobno?
18-04-2023 21:42
Taką usługę możesz włączyć wybierając opcje: Administracja i Narzędzia –> Administracja –> Ustawienia powiadomień.
Działa to dla wszystkich wpływów, które samodzielnie możesz określić, nie włącza się tej usługi dla każdego konta firmy osobno.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024