30-04-2020 15:01
@MariolaNovakova Aplikacja mobilna ING Business – nie ma takich powiadomień.
W pełnej wersji systemu ING Business – można ustawić takie powiadomienia.
19-02-2021 13:47
25-10-2022 22:25
Witam,
mam dwa konta (PLN + EUR).
Czy mogę dostawać powiadomienia SMS przy wpłatach na te konta ?
PS. Czy jest BLIK na konto biznesowe ?
26-10-2022 20:42
Nie, nie ma możliwości otrzymywania SMS'ów przy wpłatach na to konto. Możesz otrzymywać powiadomienia PUSH z aplikacji Moje ING. By włączyć powiadomienia wystarczy wejść w aplikację-> Ustawienia-> Aplikacja-> Powiadomienia PUSH, a tam zaznaczyć konta z których chcesz otrzymywać powiadomienia. Jeśli pytasz o konto firmowe dla JDG, to tak - BLIK jest dostępny.
28-10-2022 11:55
Dziękuje za odpowiedź.
Czyli jak mam konto osobiste + konto biznesowe to muszę mieć dwie aplikacje ING w telefonie aby otrzymywać powiadomienia typu Push?
Zastanawiam się na ile to jest bezpieczne instalowanie aplikacji Banku w telefonie z androidem i aktywne korzystanie.
Czy jest inne rozwiązanie na jakiś powiadomienia o wpływach na konto?
Co do BLIK, mam spółkę zoo, czy tutaj jest możliwość płacenia BLIKiem ?
31-10-2022 09:00
Jeśli posiadasz konto dla spółki, jest ono obsługiwane przez usługę ING Business.
Na telefonie z systemem Android możesz pobrać naszą aplikację w sklepie Play.
Usługa posiada zabezpieczenia, które chronią przed atakami. Zapewnia też kontrolę nad dostępnem do danych.
Dla kont firmowych obsługiwanych przez aplikację ING Business nie mamy opcji powiadomień push. Możesz ustawić płatne powiadomienia SMS o wpływach na rachunek.
Koszt takiego SMS to 0,25 PLN.
Spółki mogą korzystać z usługi BLIK. O tej usłudze i możliwościach dla spółek piszemy na naszej stronie.
17-04-2023 21:18
Jak włączyć to powiadomienie dla spółki?
To musi być dla każdego numeru konta z osobno?
18-04-2023 21:42
Taką usługę możesz włączyć wybierając opcje: Administracja i Narzędzia –> Administracja –> Ustawienia powiadomień.
Działa to dla wszystkich wpływów, które samodzielnie możesz określić, nie włącza się tej usługi dla każdego konta firmy osobno.
Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 17-11-2024