10-01-2018 10:12
Witam,
Od kilku dni dostaję powiadomienia o operacjach np: "170.00 mniej na Twoim koncie". Przechodzę do historii konta i nie widzę tam operacji na taką kwotę(ani też operacji które w sumie dałyby taką kwotę). Co to za powiadomienia?
10-01-2018 11:03
Sprawdź operacje z przed 5 dni. Ja miałem tak wczoraj i dziś już też. Aż żona zaczęła podejrzewać że się gdzieś szlajam zamiast w pracy być.
10-01-2018 13:26
Faktycznie, musiałem przewinąć wstecz kilka dni żeby znaleźć właściwe operacje. Ktoś wie może czy to zamierzone działanie?
10-01-2018 13:33
@DonMatheo @ZbiSki Do części naszych klientów dotarły powiadomienia push dotyczące starszych transakcji. Nasz zespół IT już pracuje nad usunięciem tej usterki. Przepraszamy Was za to i prosimy o cierpliwość.
11-01-2018 10:51
Dzień dobry,
od kilku dni przy większości połączeń z WiFi dostaję powiadomienie PUSH z aplikacji mobilnej informującej o transakcji wychodzącej, której nie wykonywałem w ostatnim czasie. Na szczęście po zalogowaniu na konto w najświeższej historii nie ma tych operacji, ale same powiadomienia są bardzo mylące i negatywnie wpływają na odbiór funkcjonowania aplikacji.
Pozdrawiam,
Hubert
11-01-2018 23:43
W sieciach społecznościowych oraz innych wątkach moderacja zaznaczyła, że pracują nad rozwiązaniem tego problemu.
15-01-2018 10:04
Opisana sytuacja jest nam znana. Już ją naprawiliśmy.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |