10-01-2018 10:12
Witam,
Od kilku dni dostaję powiadomienia o operacjach np: "170.00 mniej na Twoim koncie". Przechodzę do historii konta i nie widzę tam operacji na taką kwotę(ani też operacji które w sumie dałyby taką kwotę). Co to za powiadomienia?
10-01-2018 11:03
Sprawdź operacje z przed 5 dni. Ja miałem tak wczoraj i dziś już też. Aż żona zaczęła podejrzewać że się gdzieś szlajam zamiast w pracy być.
10-01-2018 13:26
Faktycznie, musiałem przewinąć wstecz kilka dni żeby znaleźć właściwe operacje. Ktoś wie może czy to zamierzone działanie?
10-01-2018 13:33
@DonMatheo @ZbiSki Do części naszych klientów dotarły powiadomienia push dotyczące starszych transakcji. Nasz zespół IT już pracuje nad usunięciem tej usterki. Przepraszamy Was za to i prosimy o cierpliwość.
11-01-2018 10:51
Dzień dobry,
od kilku dni przy większości połączeń z WiFi dostaję powiadomienie PUSH z aplikacji mobilnej informującej o transakcji wychodzącej, której nie wykonywałem w ostatnim czasie. Na szczęście po zalogowaniu na konto w najświeższej historii nie ma tych operacji, ale same powiadomienia są bardzo mylące i negatywnie wpływają na odbiór funkcjonowania aplikacji.
Pozdrawiam,
Hubert
11-01-2018 23:43
W sieciach społecznościowych oraz innych wątkach moderacja zaznaczyła, że pracują nad rozwiązaniem tego problemu.
15-01-2018 10:04
Opisana sytuacja jest nam znana. Już ją naprawiliśmy.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024