Odpowiedz

Powiadomienia Push-ustawienia dżwięku

Chciałem zapytać czemu w nowej aplikacji niema opcji do ustawienia dżwięku jaki sobie sam moge wybrać.Ustawiony jest dżwięk wiadomości -sms i niema opcji zmiany.

Już przeczytałem gdzieś, że trzeba usunąć aplikacje i wgrać na nowo.Robilem to już 3 razy i nic.W aplikacjach, w aplikacji ING mam włączone powiadomienia ale niestety niema nigdzie zmiany dźwieku.

Co moge zrobić?

Telefon LG L65 Android 4.4.2

Odpowiedz
0 Lajków
gadzet26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
3
29-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (19 207 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push-ustawienia dżwięku

Aplikacja sama w sobie nie daje możliwości zmiany dźwięku powiadomienia Push. Wybrany dźwięk domyślny dla wszystkich aplikacji dotyczy także tych powiadomień. W wersji systemu, o którym piszesz nie możesz zmienić dźwięku tego powiadomienia. Możesz jedynie je całkowicie wyłączyć, niezależnie od ustawień aplikacji.

Sugestia: jeśli chcesz mieć inny dźwięk do smsów , a inny w naszej aplikacji, w ustawieniach SMS możesz zmienić dźwięk domyślny na inny.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 4 (19 169 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push-ustawienia dżwięku

Ok.Dziekuje za podpowiedź

Pytałem dlatego bo w poprzedniej aplikacji ING można było ustawić.Zastanawiam się czy nie wrócić do poprzedniej.Tylko nie wiem czy stara aplikacja będzie działać czy za jakiś czas ma być wyłączona i zlikwidowana

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
gadzet26
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
3
29-11-2015
Wiadomość 3 z 4 (19 163 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push-ustawienia dżwięku

[ Edytowane ]

W poprzedniej aplikacji nie było powiadomień dźwiękowych tylko wibracyjne. Co najmniej do końca tego roku możesz korzystać równolegle z obu aplikacji.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (19 067 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy