Odpowiedz

Pełnomocnik

Witam.
Ustanowilem do konta direct pełnomocnika, który nie ma konta w ING ale którego dane są w systemie.
Zamówiłem kartę Visa dla siebie.
Pytanie 1 - jak zamówić kartę dla pełnomocnika?
Pytanie 2 - jak pelnomocnik może zalogować się do systemu bankowości lub aplikacji nie mając swojego loginu?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (13 194 wyświetleń)

Re: Pełnomocnik

Kartę dla pełnomocnika można zamówić na dwa sposoby:

- bezpośrednio w oddziale banku – Ty możesz ją zamówić lub pełnomocnik,

- przez bankowość Moje ING – zrobi to tylko pełnomocnik.

Jeżeli pełnomocnik nie ma jeszcze dostępu do bankowości elektronicznej, to zapraszamy go do oddziału banku. Na miejscu wydamy login do Moje ING i pomożemy zamówić kartę J



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 102 wyświetleń)

Re: Pełnomocnik

Chciałbym login do bankowości dla mojego pełnomocnika, ale w obecnej sytuacji epidemiologicznej nie chciałby udawać się do oddziału banku. Czy są inne możliwości?

Odpowiedz
0 Lajków
ŁA
ŁA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (11 007 wyświetleń)

Re: Pełnomocnik

Na ten moment niestety nie mamy innego rozwiązania. Analizujemy sytuację.

Pełnomocnik może odwiedzić nasz oddział sam, żeby wyrobić login dla siebie 😉 Zachęcamy do wizyty, kiedy sytuacja w kraju będzie już sprzyjała wyjściom z domu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (10 965 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za przesłaną opinię Emotikon: Szczęśliwy

20-06-2025
Re: Przelew na konto zagraniczne

Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy. 

20-06-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Również ubolewam. 

Czasami wymyślę sobie jakiś nowy algorytm, który mam w głowie i dzięki temu ładuje 3 różne koszta w jedną kategorie, ale po kilku miesiącach zapominam, co było którą myślą i dlaczego

...

20-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy