25-03-2020 18:38
Witam wszystkich,
Próbuje wysłać prośbę o przelew BLIK na aplikacji iOS i nie widzę takiej funkcjonalności. iOS wersja 13.4
Wg instrukcji: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/przelewy-na-telefon
powinienem mieć możliwość dodania do ekranu startowego ikonki "Przelewy BLIK" - niestety nie mam takiej opcji. Może ktoś już używał tej funkcji i jest mi w stanie pomóc?
25-03-2020 20:07
Przepraszam, aplikacja ING nie była zaktualizowana. Wszystko działa
25-03-2020 20:09
Najważniejsze, że już działa
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |