Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Prośba o przelew BLIK - aplikacja iOS - problem

Witam wszystkich,

Próbuje wysłać prośbę o przelew BLIK na aplikacji iOS i nie widzę takiej funkcjonalności. iOS wersja 13.4
Wg instrukcji: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/przelewy-na-telefon
powinienem mieć możliwość dodania do ekranu startowego ikonki "Przelewy BLIK" - niestety nie mam takiej opcji. Może ktoś już używał tej funkcji i jest mi w stanie pomóc?

Odpowiedz
0 Lajków
Kosi_Mazaki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
30-11-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 817 wyświetleń)

Re.: Prośba o przelew BLIK - aplikacja iOS - problem

Przepraszam, aplikacja ING nie była zaktualizowana. Wszystko działa Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Kosi_Mazaki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
30-11-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 805 wyświetleń)

Re: Re.: Prośba o przelew BLIK - aplikacja iOS - problem

Najważniejsze, że już działa Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 801 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy