Odpowiedz

Pełnomocnik

Witam.
Ustanowilem do konta direct pełnomocnika, który nie ma konta w ING ale którego dane są w systemie.
Zamówiłem kartę Visa dla siebie.
Pytanie 1 - jak zamówić kartę dla pełnomocnika?
Pytanie 2 - jak pelnomocnik może zalogować się do systemu bankowości lub aplikacji nie mając swojego loginu?
Odpowiedz
0 Lajków
Wolfik15
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
25-04-2019
Wiadomość 1 z 4 (13 882 wyświetleń)

Re: Pełnomocnik

Kartę dla pełnomocnika można zamówić na dwa sposoby:

- bezpośrednio w oddziale banku – Ty możesz ją zamówić lub pełnomocnik,

- przez bankowość Moje ING – zrobi to tylko pełnomocnik.

Jeżeli pełnomocnik nie ma jeszcze dostępu do bankowości elektronicznej, to zapraszamy go do oddziału banku. Na miejscu wydamy login do Moje ING i pomożemy zamówić kartę J



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 790 wyświetleń)

Re: Pełnomocnik

Chciałbym login do bankowości dla mojego pełnomocnika, ale w obecnej sytuacji epidemiologicznej nie chciałby udawać się do oddziału banku. Czy są inne możliwości?

Odpowiedz
0 Lajków
ŁA
ŁA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-04-2020
Wiadomość 3 z 4 (11 695 wyświetleń)

Re: Pełnomocnik

Na ten moment niestety nie mamy innego rozwiązania. Analizujemy sytuację.

Pełnomocnik może odwiedzić nasz oddział sam, żeby wyrobić login dla siebie 😉 Zachęcamy do wizyty, kiedy sytuacja w kraju będzie już sprzyjała wyjściom z domu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (11 653 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy