04-09-2018 12:14
Możesz zapłacić kartą tylko, gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły.
12-09-2018 22:05
Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym
29-01-2019 17:28
30-01-2019 20:24
ja używam w telefonie żbliżaka i super sie sprawdza....
Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.
04-12-2023Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.
Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wgląd
... 04-12-2023