Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Hej, gdzie w aplikacji szukać kodu Blik?
Odpowiedz
0 Lajków
pd
pd
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
31
29-10-2015
Wiadomość 11 z 23 (44 743 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

W Moim ING Mobile nie ma jeszcze kodów BLIK. Znajdziesz je w dotychczasowej wersji aplikacji mobilnej, obie dostępne są w tym samym czasie. Kody BLIK w Moim ING Mobile udostępnimy później.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 12 z 23 (44 709 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Aplikacja "Moje ING Mobile" wcale nie jest taka mobilna jakby to wynikało z nazwy. Często przebywam w zasięgu sieci 2G/3G (słaby zasięg 3G, przechodzący w 2G), tak tak drodzy bankowcy są jeszcze takie rejony w Polsce, gdzie nie ma LTE. Próba zalogowania się przy takim zasięgu do nowej aplikacji mobilnej to zgroza, kilka minut oglądania kręcącego się kółka i nic się nie zmienia, nie można się zalogować. Natomiast logowanie do starego INGMobile jest bezproblemowe nawet przy słabym zasięgu i można wykonać niezbędne operacje. Może nowe "Moje ING Mobile" ciągnie za sobą zbyt duży balast (reklamy, paragony, finansometry itp. itd.) ale kogo to obchodzi, skoro w warunkach laboratoryjnych wszystko działa jak należy a każdemu "bankującemu" klientowi te dodatki są niezbędne do życia.

sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 13 z 23 (44 663 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@sud1 potwierdzam to co piszesz. Podróżując pociągiem często prędkość Sieci spada. Skoro przekonano mnie, że analiza wydatków jest w aplikacji całkowicie uzasadniona to mając wolną chwilę w trakcie podróży chciałem przeprowadzić weryfikację wydatków. Niestety można tylko pomarzyć. Jak pisałem już wcześniej prawidłowe działanie aplikacji jest uzależnione od wielu czynników. Nie spełnienie jednego z nich powoduje problemy w użytkowaniu, z zawieszaniem się systemu włącznie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 23 (44 626 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Powiadomienia push

Nie wiem czy to z uwagi na jakieś problemy systemowe, czy z innego powodu, ale przed północą zaczęły spływać do mnie powiadomienia push. Mam własny rachunek i jestem pełnomocnikiem do drugiego rachunku. Powiadomienia dotyczył tego drugiego gdzie jego właściciel robił zakupy w kilku sklepach. Transakcje oznaczone są obecnie jako blokady.

Moje pytanie: Czy można zmieniać ustawienia dotyczące powiadomień?

Chciałbym otrzymywać takie informacje o zmianie salda tylko z mojego osobistego rachunku, a wyłączyć z rachunku gdzie jestem pełnomocnikiem.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 23 (44 618 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Ustawienia powiadomień PUSH możesz edytować bezpośrednio na telefonie wybierając: Dane i ustawienia->Aplikacja mobilna->Powiadomienia Push: Zarządzaj.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 16 z 23 (44 515 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 17 z 23 (44 502 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!


sud1 pisze:

Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.


@sud1 Czy włączenie Touch ID na iPhone w Moim ING przyspieszy ten proces?

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 18 z 23 (44 489 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@MarcinB dziękuje za pomoc. Wszystko OK. Po prostu jeszcze nie poznałem wszystkich "zakamarków" aplikacji. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 19 z 23 (44 431 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@sud1 

Pracujemy nad poprawą wydajności nowej aplikacji.

Odpowiadając na wnioski naszych klientów, którym brakowało wielu opcji zdecydowaliśmy się dać klientom dostęp do funkcjonalności jakie mają w bankowości internetowej. Nasze badania wśród klientów potwierdziły te potrzeby i chcieliśmy im wyjść naprzeciw.

Wprowadziliśmy ekran startowy i, wraz z kolejnymi aktualizacjami aplikacji, będziemy dodawać do niego nowe funkcje, które będzie można wykonać przed zalogowaniem. Co najmniej do końca roku będziesz mógł używać obu aplikacji.

 

Jednocześnie dziekuję za przekazane opinie i sugestie.

 

@Konto usunięte Emotikon: Szczęśliwy

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 20 z 23 (44 408 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy