Odpowiedz

Nie można pobrać aplikacji

Witam do tej pory miałam apke mobilna i nie było problemu dziś wyskoczył błąd. Nie udało się zaktualizować aplikacji usunęłam ja aby pobrać ponownie a tu zonk. Google Play nie pozwala zainstalować apki. Mam miejce w pamięci. Wyczyściłem pamięć w google Play, zresetował tel i nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Madapi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 827 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać aplikacji

Nasza aplikacja działa na systemie Android 8.0. Proszę sprawdź czy Twój telefon ma aktywny system operacyjny Android. Jeśli nie, zaktualizuj go i wtedy ponownie aktywuj aplikację mobilną. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 792 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać aplikacji

Nadal się nie pobiera
Odpowiedz
0 Lajków
Madapi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 710 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać aplikacji

Czy możesz podać informacje o wersji systemu operacyjnego swojego telefonu? Napisz też proszę jaki masz dokładnie komunikat, jeśli próbujesz wyszukać naszą aplikację w sklepie Google Play? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
429
82
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (2 656 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy