14-07-2023 20:09
15-07-2023 17:30
Nasza aplikacja działa na systemie Android 8.0. Proszę sprawdź czy Twój telefon ma aktywny system operacyjny Android. Jeśli nie, zaktualizuj go i wtedy ponownie aktywuj aplikację mobilną.
17-07-2023 18:11
18-07-2023 18:16
Czy możesz podać informacje o wersji systemu operacyjnego swojego telefonu? Napisz też proszę jaki masz dokładnie komunikat, jeśli próbujesz wyszukać naszą aplikację w sklepie Google Play?
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |