14-07-2023 20:09
15-07-2023 17:30
Nasza aplikacja działa na systemie Android 8.0. Proszę sprawdź czy Twój telefon ma aktywny system operacyjny Android. Jeśli nie, zaktualizuj go i wtedy ponownie aktywuj aplikację mobilną.
17-07-2023 18:11
18-07-2023 18:16
Czy możesz podać informacje o wersji systemu operacyjnego swojego telefonu? Napisz też proszę jaki masz dokładnie komunikat, jeśli próbujesz wyszukać naszą aplikację w sklepie Google Play?
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024