Odpowiedz

Nie można pobrać aplikacji

Witam do tej pory miałam apke mobilna i nie było problemu dziś wyskoczył błąd. Nie udało się zaktualizować aplikacji usunęłam ja aby pobrać ponownie a tu zonk. Google Play nie pozwala zainstalować apki. Mam miejce w pamięci. Wyczyściłem pamięć w google Play, zresetował tel i nic.
Odpowiedz
0 Lajków
Madapi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 294 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać aplikacji

Nasza aplikacja działa na systemie Android 8.0. Proszę sprawdź czy Twój telefon ma aktywny system operacyjny Android. Jeśli nie, zaktualizuj go i wtedy ponownie aktywuj aplikację mobilną. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 259 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać aplikacji

Nadal się nie pobiera
Odpowiedz
0 Lajków
Madapi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 177 wyświetleń)

Re: Nie można pobrać aplikacji

Czy możesz podać informacje o wersji systemu operacyjnego swojego telefonu? Napisz też proszę jaki masz dokładnie komunikat, jeśli próbujesz wyszukać naszą aplikację w sklepie Google Play? 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (2 123 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My od 4.03 byliśmy w analizie. Wszystkie dokumenty były ok i zgodnie z harmonogramem 27.03 dostaliśmy wstępną decyzję. Zgłosiliśmy operat przez bank i podpisaliśmy umowę deweloperską. Operat był dość ...

21-04-2024
Re: Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Proszę wejść w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste. A tam obok oświadczenia CRS i FATCA wybrać "Zmień" i zapisać zmiany. Po zapisaniu danych proszę spróbować założyć ponownie cel oszczędnościowy.

21-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Nie rozumiesz. Skoro na etapie logowania udowodniono, że ty to ty, to po co chcesz jeszcze dodatkowo autoryzować przelew? Ja nie korzystam z U2F, więc nie ma pewności czy ktoś nie obszedł zabezpieczeń

...

21-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy