17-02-2023 11:56
Witam i pytam do niedawna mogłem to zrobić , lecz teraz pisze o zasadach bezpieczeństwa i nie da sie tego zrobić, i tu me pytanie jak tego dokonać i czy da sie to gdzieś w ustawieniach aplikacji zrobić proszę o pomoc ok ?
18-02-2023 13:10
Witaj. Faktycznie, w ostatnim czasie wprowadziliśmy zmianę. Nie można w ustawieniach włączyć tej opcji
18-02-2023 13:23
A kiedy to łaskawie zrobicie ponownie pytam ?
20-02-2023 13:30
Na ten moment nie planujemy wprowadzenia ponownie możliwości wykonywania zrzutów ekranu w aplikacji Moje ING.
22-02-2023 22:43
23-02-2023 09:59
Dokładnie chce mieć takową możliwość, czekamy na ich ruch w tej sprawie.
23-02-2023 13:44
Zablokowaliśmy taką możliwość z powodu bezpieczeństwa.
23-02-2023 20:34
24-02-2023 20:40
Blokada możliwości robienia print screenów i nagrywania ekranu jest spowodowana podniesieniem bezpieczeństwa korzystania z naszej aplikacji. Zdecydowaliśmy się na to z uwagi na intensywne działania oszustów i nakłanianie klientów do instalowania dodatkowego oprogramowania na ich telefonach, które umożliwia udostępnianie ekranu i przejęcie kontroli nad urządzeniem. W ten sposób oszuści mogą przejąć kontrolę nad urządzeniem, mają dostęp do danych klienta, takich jak login, hasło, PIN, historia transakcji, stan konta oraz mają dostęp do treści SMSów. Dzięki temu mogą zrobić przelew, wygenerować kod BLIK, zmienić dane autoryzacyjne - np. hasło. W wyniku takiego działania klient może stracić wszystkie swoje pieniądze. Oszust może nawet wziąć pożyczkę na dane klienta. Blokada robienia zrzutów ekranu zapobiega takim działaniom, zwiększa poziom bezpieczeństwa i chroni środki oraz dane klientów.
25-02-2023 11:32
Jezu to co za problem dodać takową możliwość dodatkowym kodem , coś jak weryfikacja 2 etapowa i w tedy nikt nic nie nabroi myślę że dla was to nie problem żaden jest do zrobienia tego.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024