- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
30-07-2018 15:00 | Edytowano: 30-07-2018 16:27
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agndra91 Spróbuj zainstalować najnowszą aktualizację iOS. Jeśli to nie pomoże to napisz nam czy problem występuje podczas połączenia przez wykorzystanie sieci danych komórkowych czy przy wi-fi?
@aju Czy próbowałeś odinstalować aplikację i zainstalować ją na nowo? Daj znać czy to pomogło.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-07-2018 18:25
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reinstalcja aplikacji nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 11:22
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 11:33
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Każda inna działa na tej wersji IOSa, a ja nie mam zamiaru zawalić sobie iphona nowym wymysłem Appla.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 14:54
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@aju Urządzenie spełnia wymagania. Niestety wersja zainstalowanego systemu jest modyfikacją Androida. Być może to stanowi problem i aplikacja nie chce poprawnie działać.
Oficjalnym systemem dla tego urządzenia jest Android 6.0 Marshmallow – prosimy o sprawdzenie czy na tej wersji oprogramowania aplikacja będzie działała prawidłowo.
@DANNIE7904 Proszę, spróbuj przeinstalować aplikację i zmniejszyć ilość aplikacji pracujących w tle.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 14:59
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 16:22
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
2. Gdy występował taki problem to po prostu wbiłem za godzinę i działało a jak nadal nie chciało to reinstalowałem aplikację i zawsze to działało... ale nie w tym jest problem. Problem jest generalnie w tym, że ja to w ogóle muszę robić i nigdy nie mam pewności czy będę mógł w sklepie zapłacić.
3. To nie rozwiązuje podanej przeze mnie listy problemów.
Czemu nie zrobicie tak, żeby ta aplikacja działała w tle i w każdej chwili mógłbym zapłacić... ewentualnie gdzieś w powiadomieniach by pisało że telefon jest w trybie gotowości. Ta aplikacja lepiej wygląda niż działa... moim zdaniem ma za mało funkcji. Liczyłem że gdy będę mieć lepszy telefon to będzie to w końcu działać idealnie a jest gorzej niż było. Pozwólcie profesjonalistom tą apkę zrobić a nie jakimś amatorom bo ludziom nie chce się z tej aplikacji korzystać bo za dużo trzeba klikać, za długo się wszystko ładuje i jest nieintuicyjna. I to jest wina telefonu bo telefon jest bardzo bardzo dobry. No i przede wszystkim po co internet do płacenia? Ludzie ogarnijcie się. Czemu nie mogę po prostu tak świetnym telefonem płacić jak kartą tylko muszę wiecznie coś klikać i czekać czy się łaskawie załaduje. A w sklepach internetu nie raz nie ma. I jak mam wtedy zapłacić za zakupy na kilka set złotych skoro zaufałem aplikacji która po raz kolejny zawiodła? Mam nadzieję że w końcu ktoś porządny się tym zajmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 16:39 | Edytowano: 31-07-2018 18:32
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
agndra91 Czy kłopot pojawia się za każdym razem, gdy wykonujesz przelew?
Jeśli możesz, to wyślij nam zrzut ekranu przez wiadomość prywatną. Spróbujemy to jeszcze sprawdzić.
DANNIE7904 Przekazałam Twoje uwagi do działu technicznego.
lukaszP39 Czy masz zainstalowaną wersję 2.8.2 Mojego ING mobile? Co dokładnie dzieje się u Ciebie podczas logowania do aplikacji?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 19:38
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aplikacja ING jest jedyną aplikacją która w ten sposób działa na moim telefonie. Żałuję, bo bardzo mi się podoba, ale nie zamierzam przeinstalować systemu i tracić poprawek bezpieczeństwa przez jedną aplikację.
Dodam, że niedługo wyjdzie Android P, obecnie Android Oreo jest oficjalnym wydaniem Androida więc to Wy powinniście dostosować aplikację do tego systemu. Proszę to przekazać działowi technicznemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-07-2018 20:05
Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do płacenia BLIKiem potrzebne będzie połączenie telefonu z Internetem, to nie jest kwestia aplikacji ING, tylko samej metody płatności. Teoretycznie możnaby z tego zrezygnować, ale oznaczałoby to również rezygnację z większego stopnia bezpieczeństwa - generowania kodu przez PSP i potwierdzenie płatności.
Moim zdaniem płatności BLIKiem to coś co akurat dość sprawnie działało w aplikacji ING - dopóki aplikacja działała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość