02-07-2018 13:20 | Edytowano: 02-07-2018 13:22
02-07-2018 15:11
02-07-2018 15:47
@Jacekch Dzięki za info. Cieszę się, że wszystko wróciło do normy
02-07-2018 16:37
Mam dwa konta (dwa loginy)- firmowy i prywatny. Dotychczas miałem dwie aplikacje, jedno konto w starej, drugie w nowej. W związku z wyłączeniem starej aplikacji, jak ustawić dwa loginy w nowej?
03-07-2018 02:27
Nie ma takiej opcji jedno urządzenie jeden login.
08-07-2018 08:17
08-07-2018 11:56
Czy po ostatniej aktualizacji pojawia się u Ciebie problem taki sam jak wcześniej? Aplikacja przestaje działać z komunikatem: "Niestety, aplikacja Moje ING Mobile została zatrzymana". Czy ponowne uruchomienie lub wyczyszczenie pamięci podręcznej pomaga?
08-07-2018 12:29
08-07-2018 12:34
Dzięki za informacje. Przekażę ją dalej i to sprawdzimy.
10-07-2018 15:23
@loginus Dzięki za ten czas oczekiwania. Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji mobilnej i daj znać czy problem dalej występuje.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025