29-06-2018 06:57
29-06-2018 08:38
No właśnie Pan Moderator napisał iż udostępniona została ver.2.8.1 i żeby pisać czy działa a na stronie jest ver.2.8.0
29-06-2018 08:54
Aplikacja w wersji 2.8.1 jeszcze nie pojawiła się w sklepie, ale najprawdopodobniej trwa jej publikacja i w niedługim czasie będzie dostępna dla wszystkich.
29-06-2018 18:29
@nismo - jest dokładnie tak, jak napisałeś Aktualizacja aplikacji jest jeszcze w publikacji, dlatego nie widać jej w Sklepie Google Play. Kiedy tylko będzie dostępna, zachęcamy Was do jej pobrania.
30-06-2018 14:26
Witam
Tak jak ktos juz napisal moze wrzucicie stara wersje apk np pod nazwa LITE i kazdy sobie wybierze czy che miec lepsza apke czy stara ale dzialajaca
30-06-2018 14:38 – ostatnio edytowany 01-07-2018 07:37 przez PatrycjaT
@Jacekch - rozumiemy Cię, jednak po wyłączeniu poprzedniej wersji aplikacji nie mamy możliwości jej przywrócenia lub udostępnienia innej wersji. Poprzednia wersja bankowości nie dawała nam możliwości modyfikacji i rozwoju usług. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania w kwestii obsługi Mojego ING Mobile - nasi specjaliści służą pomocą przez całą dobę.
01-07-2018 07:29
U mnie też aplikacja przestała działać, chyba wczoraj, tj. 30.06 bo w piątek się nie logowałam. Wkurzające to jest
Tel. Huawei P9, wszystkie zabiegi restartu zarówno tel jaki apki - nie działają.
01-07-2018 08:20
Jeżeli masz na myśli aplikację ING mobile - zgodnie z komunikacją, która wysyłaliśmy - wczoraj została wyłączona.
Zachęcamy do pobrania nowej aplikacji - Moje ING mobile.
Jeżeli problem, który opisujesz ma miejsce już na nowej aplikacji- proszę, przeinstaluj ją. Jeżeli to nie pomoże - skontaktuj się z nami 32 357 00 10.
01-07-2018 16:35
02-07-2018 10:59
Dzisiaj pojawiła się nowa wersja aplikacji o numerze 2.8.1, która rozwiązuje problem.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz