02-07-2018 13:20 | Edytowano: 02-07-2018 13:22
02-07-2018 15:11
02-07-2018 15:47
@Jacekch Dzięki za info. Cieszę się, że wszystko wróciło do normy ![]()
02-07-2018 16:37
Mam dwa konta (dwa loginy)- firmowy i prywatny. Dotychczas miałem dwie aplikacje, jedno konto w starej, drugie w nowej. W związku z wyłączeniem starej aplikacji, jak ustawić dwa loginy w nowej?
03-07-2018 02:27
Nie ma takiej opcji jedno urządzenie jeden login.
08-07-2018 08:17
08-07-2018 11:56
Czy po ostatniej aktualizacji pojawia się u Ciebie problem taki sam jak wcześniej? Aplikacja przestaje działać z komunikatem: "Niestety, aplikacja Moje ING Mobile została zatrzymana". Czy ponowne uruchomienie lub wyczyszczenie pamięci podręcznej pomaga?
08-07-2018 12:29
08-07-2018 12:34
Dzięki za informacje. Przekażę ją dalej i to sprawdzimy.
10-07-2018 15:23
@loginus Dzięki za ten czas oczekiwania. Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji mobilnej i daj znać czy problem dalej występuje.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |