25-11-2016 11:05
KamilaC pisze:2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
2. Nie ma tam przelewów wzorcowych. Być może Pani nie wie co to są przelewy wzorcowe. Otóż są to przelewy które mają domyślnie ustawionego odbiorcę oraz tytuł i kwotę transakcji. Tytuł i kwota transkacji nie przenosi się po wyszukaniu i wybraniu odbiorcy. W starej aplikacji mobilnej można było wyjśc od przeglądania listy przelewów wzrocowych. W nowej wersji funkcjonalnośc została zupełnie usunięta.
4. Tak, piszę o kategoryzacji. O automatycznej kategoryzacji. Jeśli sugestia brzmi abym robił to ręcznie, bo kategoryzacjia po tytule nie zostanie zrobiona, to z miłą chęcią zablokuję całą fukcjonalnośc kategoryzacji, aby mi nie śmieciła w interfejsie, bo jest bezużyteczna. Jak mogę to zrobić?
25-11-2016 12:27
Marx pisze:2. Nie ma tam przelewów wzorcowych. Być może Pani nie wie co to są przelewy wzorcowe. Otóż są to przelewy które mają domyślnie ustawionego odbiorcę oraz tytuł i kwotę transakcji. Tytuł i kwota transkacji nie przenosi się po wyszukaniu i wybraniu odbiorcy. W starej aplikacji mobilnej można było wyjśc od przeglądania listy przelewów wzrocowych. W nowej wersji funkcjonalnośc została zupełnie usunięta.
Są .
Gdy zainicjuszesz przelew i wybierzesz z listy odbiorcę, to wyświetli się historia przelewów wykonanych do tego odbiorcy, wraz ze wszystkimi danymi. Klikajac na dowolny przelew z historii inicjujesz go i możesz także edytować. Wg mnie wygodniejsze niż w poprzedniej wersji osobna zakładka z przelewami wzorcowym.
Pozdrawiam
pepto
28-11-2016 08:28 | Edytowano: 28-11-2016 08:32
wykonanie przelewu na podstawie historycznego było w wersji desktopowej oprócz listy przelewów zdefiniowanych. Także jest to inna, choć zbliżona funkcjonalność. Jest to trochę niejasno zaprezentowane na ekranie, tzn odbiorca zlewa się z listą poprzednich przelewów i nei wiadomo o co chodzi.
Bardzo dyskusyjne jest działanie funkcji "Mam" na głównym ekranie. Gdzieś wyczytałem że wchodzi w to kredyt w ROR, co ewidentnie nie oznacza że mam, tylko że mogę pożyczyć. W moim przypadku dolicza się rachunek, który nie jest mój, ale jestem do niego pełnomocnikiem. Tak więc to nie moje i tego nie mam. No i nie odlicza się kredyt hipotecznych, który w tym bilansie jest jako "nie mam".
Aby to działało z sensem należałoby jakoś udostępnić opcje dotyczące np kredytów lokat ROR kont pełnomocnych itp.
29-11-2016 13:12 | Edytowano: 29-11-2016 13:21
Marx pisze:wykonanie przelewu na podstawie historycznego było w wersji desktopowej oprócz listy przelewów zdefiniowanych. Także jest to inna, choć zbliżona funkcjonalność. Jest to trochę niejasno zaprezentowane na ekranie, tzn odbiorca zlewa się z listą poprzednich przelewów i nei wiadomo o co chodzi.
No cóż, licencia poetica - o gustach się nie dyskutuje.
W rozwijanej historii odbiorcy zdefiniowanego zawsze na górze, jako pierwszy, jest formatka przelewu zdefinowanego a następne to chronologiczna lista przelewów do tego odbiorcy, która przejmuje funkcję przelewu wzorcowego. Dla mnie bardzo czytelne i intuicyjne. Dodatkowo, wykorzystuję taka listę do przeglądu przelewów do zdefinowanego odbiorcy zamiast wchodzić w historię. Każdy zdefinowany odbiorca zawiera w jednym podglądzie: zdefinowany przelew, wzorcowy przelew i historię operacji - wg mnie super.
Brakuje natomiast z pewnością opcji uproszczonej przelewów między własnymi kontami. Mam profil firmowy i prywatny bardzo by to ułatwiło. Lub chociaż mozliwość zdefinowania takiego "klikacza" indywdulanie do potrzeb uzytkownika aplikacji.
Problemem jest nadal prędkośc działania apki, jest juz lepiej niż 2-3 miesiące temu ale nadal nowa nie dorównuje prędkoścą do starej.
Słabym pomysłem jest też tworzenie dwóch profili - w przypadku konta biznes i indywidualnego. Aby uzupełnić konto prywatne i wykonać z niego przele zewn. w tej chwili muszę przełączyć sie na profil indywidualny aby mieć podgląd konta, następnie przelogować na firmowy aby np. wykonać przelew wewnętrzny i znowu przelogowac się na indywidualny aby wykonać z niego przelew zewnętrzny - lekka paranoja. Albo chociaż podgląd wszystkich kont - tak to było w przypadku starej apki, jesli inaczej nie ma możliwości technicznych. Teraz mam wrażenie, iz nowa apka jest skrojona dla klienta indywidualnego, który posiada jedno konto indywidulane plus ewentualnie oszczędnościowe i wykonuje sporadycznie przelewy.
pozdrawiam
pepto
29-11-2016 13:19
pepto pisze:Brakuje natomiast z pewnością opcji uproszczonej przelewów między własnymi kontami. Mam profil firmowy i prywatny bardzo by to ułatwiło. Lub chociaż mozliwość zdefinowania takiego "klikacza" indywdulanie do potrzeb uzytkownika aplikacji.
Dokładnie. Kiedyś mogłam zrobić szybko przelew własny na telefonie czekając w kolejce w sklepie. A teraz potrzebna by była dłuuuga kolejka żeby taką skomplikowaną operację przeprowadzić... Podobno ma być skrót do tego na ekranie głównym. Czekamy.
29-11-2016 13:27
30-11-2016 14:36
HCE planujemy wprowadzić w przyszłym roku. Wstępnie jest to termin na 1 kwartał 2017 r.
30-11-2016 19:01 | Edytowano: 30-11-2016 19:02
pepto pisze:Słabym pomysłem jest też tworzenie dwóch profili - w przypadku konta biznes i indywidualnego. Aby uzupełnić konto prywatne i wykonać z niego przele zewn. w tej chwili muszę przełączyć sie na profil indywidualny aby mieć podgląd konta, następnie przelogować na firmowy aby np. wykonać przelew wewnętrzny i znowu przelogowac się na indywidualny aby wykonać z niego przelew zewnętrzny - lekka paranoja. Albo chociaż podgląd wszystkich kont - tak to było w przypadku starej apki, jesli inaczej nie ma możliwości technicznych. Teraz mam wrażenie, iz nowa apka jest skrojona dla klienta indywidualnego, który posiada jedno konto indywidulane plus ewentualnie oszczędnościowe i wykonuje sporadycznie przelewy.
pozdrawiam
pepto
To nie jest słaby pomysł. Ten pomysł kompletnie dyskwalifikuje tą aplikację. Chciałbym wiedzieć "co poeta miał na myśli"???
19-12-2016 16:50
Coraz lepiej z aplikacją - żeby z niej korzystać należy mieć topowy smartfon. Na mojej Sony XPERIA M aplikacja ma tendencję do wysypywania się tuż po włączeniu (wyłącza się). Odpowiedź na moje zgłoszenie od ING:
"opisana sytuacja i podane dane techniczne wskazują na niewydajność urządzenia pod względem poprawne działania aplikacji.
Najczęstszym objawem jest zamykanie się aplikacji, czarny ekran lub zawieszenie ekranu.
Niestety nie mamy wpływu na rozwiązania techniczne telefonu i działania na nim naszej aplikacji".
Bardzo dziękuję za dobrą zmianę, czyli zamianę lekkiej i sprawnej appki, na coś, co wymaga kosmicznego, topowego smartfona.
19-12-2016 16:56
Mitchris też miałam tak, że apka się zamykała zaraz po otwarciu i otrzymałam podobną odpowiedź - nasze telefony są za słabe.
Okazało się że wystarczy usunąć dane aplikacji w ustawieniach i znów apka działała. Tak muszę robić po każdej aktualizacji i wprowadzać na nowo ustawienia.
Nie wiem czy u ciebie to pomoże ale spróbuj, bo spece z ING za wiele nie pomogą..
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024