Odpowiedz

Re.: Moje ING Mobile Android


KamilaC pisze:

@Marx 

2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje. 
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.

 


2. Nie ma tam przelewów wzorcowych. Być może Pani nie wie co to są przelewy wzorcowe. Otóż są to przelewy które mają domyślnie ustawionego odbiorcę oraz tytuł i kwotę transakcji. Tytuł i kwota transkacji nie przenosi się po wyszukaniu i wybraniu odbiorcy. W starej aplikacji mobilnej można było wyjśc od przeglądania listy przelewów wzrocowych. W nowej wersji funkcjonalnośc została zupełnie usunięta.

4. Tak, piszę o kategoryzacji. O automatycznej kategoryzacji. Jeśli sugestia brzmi abym robił to ręcznie, bo kategoryzacjia po tytule nie zostanie zrobiona, to z miłą chęcią zablokuję całą fukcjonalnośc kategoryzacji, aby mi nie śmieciła w interfejsie, bo jest bezużyteczna. Jak mogę to zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 71 z 91 (13 234 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

 


Marx pisze:

2. Nie ma tam przelewów wzorcowych. Być może Pani nie wie co to są przelewy wzorcowe. Otóż są to przelewy które mają domyślnie ustawionego odbiorcę oraz tytuł i kwotę transakcji. Tytuł i kwota transkacji nie przenosi się po wyszukaniu i wybraniu odbiorcy. W starej aplikacji mobilnej można było wyjśc od przeglądania listy przelewów wzrocowych. W nowej wersji funkcjonalnośc została zupełnie usunięta.


Są .

Gdy zainicjuszesz przelew i wybierzesz z listy odbiorcę, to wyświetli się historia przelewów wykonanych do tego odbiorcy, wraz ze wszystkimi danymi. Klikajac na dowolny przelew z historii inicjujesz go i możesz także edytować. Wg mnie wygodniejsze niż w poprzedniej wersji osobna zakładka z przelewami wzorcowym.

 

Pozdrawiam

pepto

Odpowiedz
0 Lajków
pepto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
19
1
17-04-2016
Wiadomość 72 z 91 (13 215 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

wykonanie przelewu na podstawie historycznego było w wersji desktopowej oprócz listy przelewów zdefiniowanych. Także jest to inna, choć zbliżona funkcjonalność. Jest to trochę niejasno zaprezentowane na ekranie, tzn odbiorca zlewa się z listą poprzednich przelewów i nei wiadomo o co chodzi.

 

Bardzo dyskusyjne jest działanie funkcji "Mam" na głównym ekranie. Gdzieś wyczytałem że wchodzi w to kredyt w ROR, co ewidentnie nie oznacza że mam, tylko że mogę pożyczyć. W moim przypadku dolicza się rachunek, który nie jest mój, ale jestem do niego pełnomocnikiem. Tak więc to nie moje i tego nie mam. No i nie odlicza się kredyt hipotecznych, który w tym bilansie jest jako "nie mam".

Aby to działało z sensem należałoby jakoś udostępnić opcje dotyczące np kredytów lokat ROR kont pełnomocnych itp.

Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 73 z 91 (13 124 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

Marx pisze:

wykonanie przelewu na podstawie historycznego było w wersji desktopowej oprócz listy przelewów zdefiniowanych. Także jest to inna, choć zbliżona funkcjonalność. Jest to trochę niejasno zaprezentowane na ekranie, tzn odbiorca zlewa się z listą poprzednich przelewów i nei wiadomo o co chodzi.


 

 No cóż, licencia poetica - o gustach się nie dyskutuje.

W rozwijanej historii odbiorcy zdefiniowanego zawsze na górze, jako pierwszy, jest formatka przelewu zdefinowanego a następne to chronologiczna lista przelewów do tego odbiorcy, która przejmuje funkcję przelewu wzorcowego. Dla mnie bardzo czytelne i intuicyjne. Dodatkowo, wykorzystuję taka listę do przeglądu przelewów do zdefinowanego odbiorcy zamiast wchodzić w historię. Każdy zdefinowany odbiorca zawiera w jednym podglądzie: zdefinowany przelew, wzorcowy przelew i historię operacji - wg mnie super.

 

Brakuje natomiast z pewnością opcji uproszczonej przelewów między własnymi kontami. Mam profil firmowy i prywatny bardzo by to ułatwiło. Lub chociaż mozliwość zdefinowania takiego "klikacza" indywdulanie do potrzeb uzytkownika aplikacji.

 

Problemem jest nadal prędkośc działania apki, jest juz lepiej niż 2-3 miesiące temu ale nadal nowa nie dorównuje prędkoścą do starej.

 

Słabym pomysłem jest też tworzenie dwóch profili - w przypadku konta biznes i indywidualnego. Aby uzupełnić konto prywatne i wykonać z niego przele zewn. w tej chwili muszę przełączyć sie na profil indywidualny aby mieć podgląd konta, następnie przelogować na firmowy aby np. wykonać przelew wewnętrzny i znowu przelogowac się na indywidualny aby wykonać z niego przelew zewnętrzny - lekka paranoja. Albo chociaż podgląd wszystkich kont - tak to było w przypadku starej apki, jesli inaczej nie ma możliwości technicznych. Teraz mam wrażenie, iz nowa apka jest skrojona dla klienta indywidualnego, który posiada jedno konto indywidulane plus ewentualnie oszczędnościowe i wykonuje sporadycznie przelewy.

 

pozdrawiam

pepto

Odpowiedz
0 Lajków
pepto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
19
1
17-04-2016
Wiadomość 74 z 91 (13 010 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android


pepto pisze:

Brakuje natomiast z pewnością opcji uproszczonej przelewów między własnymi kontami. Mam profil firmowy i prywatny bardzo by to ułatwiło. Lub chociaż mozliwość zdefinowania takiego "klikacza" indywdulanie do potrzeb uzytkownika aplikacji.



Dokładnie. Kiedyś mogłam zrobić szybko przelew własny na telefonie czekając w kolejce w sklepie. A teraz potrzebna by była dłuuuga kolejka żeby taką skomplikowaną operację przeprowadzić... Podobno ma być skrót do tego na ekranie głównym. Czekamy.

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 75 z 91 (13 000 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

A kiedy płatności HCE?
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 76 z 91 (12 992 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

HCE planujemy wprowadzić w przyszłym roku. Wstępnie jest to termin na 1 kwartał 2017 r.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 77 z 91 (12 854 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

pepto pisze:

Słabym pomysłem jest też tworzenie dwóch profili - w przypadku konta biznes i indywidualnego. Aby uzupełnić konto prywatne i wykonać z niego przele zewn. w tej chwili muszę przełączyć sie na profil indywidualny aby mieć podgląd konta, następnie przelogować na firmowy aby np. wykonać przelew wewnętrzny i znowu przelogowac się na indywidualny aby wykonać z niego przelew zewnętrzny - lekka paranoja. Albo chociaż podgląd wszystkich kont - tak to było w przypadku starej apki, jesli inaczej nie ma możliwości technicznych. Teraz mam wrażenie, iz nowa apka jest skrojona dla klienta indywidualnego, który posiada jedno konto indywidulane plus ewentualnie oszczędnościowe i wykonuje sporadycznie przelewy.

 

pozdrawiam

pepto


To nie jest słaby pomysł. Ten pomysł kompletnie dyskwalifikuje tą aplikację. Chciałbym wiedzieć "co poeta miał na myśli"???

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 78 z 91 (12 840 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Coraz lepiej z aplikacją - żeby z niej korzystać należy mieć topowy smartfon. Na mojej Sony XPERIA M aplikacja ma tendencję do wysypywania się tuż po włączeniu (wyłącza się). Odpowiedź na moje zgłoszenie od ING:

 

"opisana sytuacja i podane dane techniczne wskazują na niewydajność urządzenia pod względem poprawne działania aplikacji.

Najczęstszym objawem jest zamykanie się aplikacji, czarny ekran lub zawieszenie ekranu.

Niestety nie mamy wpływu na rozwiązania techniczne telefonu i działania na nim naszej aplikacji".

 

Bardzo dziękuję za dobrą zmianę, czyli zamianę lekkiej i sprawnej appki, na coś, co wymaga kosmicznego, topowego smartfona.

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 79 z 91 (12 002 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Mitchris też miałam tak, że apka się zamykała zaraz po otwarciu i otrzymałam podobną odpowiedź - nasze telefony są za słabe.
Okazało się że wystarczy usunąć dane aplikacji w ustawieniach i znów apka działała. Tak muszę robić po każdej aktualizacji i wprowadzać na nowo ustawienia.

Nie wiem czy u ciebie to pomoże ale spróbuj, bo spece z ING za wiele nie pomogą..

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 80 z 91 (11 994 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy