Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

Jak wykonać ? czy jest wogóle możliwa modyfikacj tak jajk w programie na PC?

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 1 z 6 (27 571 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

@brennman Zarówno w aplikacji mobilnej jak i z pełnej wersji bankowości internetowej przez komputer można edytować jedynie transakcje oczekujące, które zostały wykonane z odroczoną datą. Bieżących transakcji oczekujących nie można edytować.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 6 (27 447 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

No tyle to ja wiem. Mam zaplanowaną operacje na dzień 14.06 w na komputerze bez problemu moge edytować np. kwotę natomiast w apce mobilnej jedynie moge podejrzec jakie operacje sa zaplanowane ale nie wiem jak je edytować.

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 3 z 6 (27 433 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

@brennman Jeżeli korzystasz z nowej aplikacji Moje ING mobile, to również w niej możesz edytować przelew z odroczoną datą. W poprzedniej wersji  ING mobile nie ma takiej możliwości. Nową wersję aplikacji możesz pobrać ze sklepu z aplikacjami.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 6 (27 417 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

Dzięki za info wszystko jasne, nowa wersja nie przypadła mi do gustu i używam starej wiec o modyfikacji moge zapomnieć. Podobno w nowej rówież ze wzgledów bezpieczeństwa można tylko z jednego konta korzystać. Zasada jedno urządzenie jedno konto , a to juz całkowicie eliminuje nową wersję aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 5 z 6 (27 404 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

Możesz korzystać obecnie z obu aplikacji jednocześnie, dlatego zachęcamy do pobrania również nowej aplikacji. Znajdziesz w niej wiele funkcji, których nie ma w jej poprzedniej wersji.
Jeżeli korzystasz z dwóch loginów (jeden firmowy i jeden osobisty) to:

- możesz podpiąć konta firmowe pod jeden login (w oddziale),
- do drugiego loginu na tym samym urządzeniu możesz logować się do Moje ING przez przeglądarkę internetową (strona dostosuje się do ekranu Twojego urządzenia).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (27 190 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy