Odpowiedz

Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
10-07-2019
Wiadomość 1 z 8 (1 347 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
498
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 8 (1 337 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

[ Edytowane ]

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
10-07-2019
Wiadomość 3 z 8 (1 334 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 4 z 8 (1 236 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

Proszę mi powiedzieć jak to zrobić w IPHONE ?

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
10-07-2019
Wiadomość 5 z 8 (1 216 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (1 056 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

Specjaliści za wiele nie pomogli ponieważ po wyczyszczeniu cookies w przeglądarce na telefonie Google Chrom dalej nie można z aplikacji ING przejść do maklera ponieważ następuje wylogowanie .

Odpowiedz
0 Lajków
kuczka76
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
6
10-07-2019
Wiadomość 7 z 8 (728 wyświetleń)

Re: Makler giełdowy

Tutaj nie mamy dostępu do szczegółów Twojej aplikacji. Jeśli rozwiązanie zaproponowane przez specjalistów nie pomogło, prosimy o kontakt na czacie w Moim ING. Tam możemy przyjąć zgłoszenie techniczne



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 8 z 8 (683 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.

26-12-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy