12-11-2025 13:42
Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025 14:14
Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025 14:29 | Edytowano: 12-11-2025 14:30
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
13-11-2025 10:40
Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025 13:01
Proszę mi powiedzieć jak to zrobić w IPHONE ?
15-11-2025 13:12
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
25-11-2025 13:27
Specjaliści za wiele nie pomogli ponieważ po wyczyszczeniu cookies w przeglądarce na telefonie Google Chrom dalej nie można z aplikacji ING przejść do maklera ponieważ następuje wylogowanie .
26-11-2025 13:48
Tutaj nie mamy dostępu do szczegółów Twojej aplikacji. Jeśli rozwiązanie zaproponowane przez specjalistów nie pomogło, prosimy o kontakt na czacie w Moim ING. Tam możemy przyjąć zgłoszenie techniczne
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |