Odpowiedz

Mała rzecz, a irytuje

Nie wiem, czy ktoś się tym przejmie, ale muszę, bo się uduszę. Niezmiernie irytuje mnie to, że mój bank zwraca się do mnie w rodzaju męskim: "zostałeś wylogowany", "jesteś zainteresowany" itd. Nie jest to zbyt wielkim problemem, żeby system zwracał się odpowiednio do klientów i klientek, ewentualnie w formie neutralnej. Mała rzecz, a irytuje i sprawia wrażenie, że mój bank ma w głębokim poważaniu mnie i połowę populacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
wykonczesiezara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 828 wyświetleń)

Re: Mała rzecz, a irytuje

Rozumiem, że jest to dla Ciebie sprawa ważna. Przekazałam Twoje uwagi do osób, które zajmują się Moim ING. Przeanalizują Twoją sugestię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
649
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 747 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja a wirtualka Androida

Aplikacja bankowa dziala na bluestacks.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.

12-12-2024
Zarządzany vps

Czy zarządzany VPS to dobry wybór? Jakie są korzyści?

12-12-2024
Re.: Polska bezgotówkowa

Hej, spokojnie możesz wnioskować, nawet jako JDG. Warunkiem jest to, żebyś w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie miał terminala w swojej firmie. Jeśli spełniasz ten wymóg, możesz skorzystać. Zgłaszasz się...

12-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy